24h erakorraline abi üürnikele
väljasõidu katab kindlustus*

Üks asi on üürniku leidmine, hoopis teine asi on olla telefonivalves kättesaadav 365 päeva aastas, 24/7, et aidata suuremate ja väiksemate muredega.

Alusta vestlust dispetšeriga

Teenus kindlustatud klientidele

...

Kirjuta dispetšeriga

Chati vestluses täpsustame detailid ja määrame pakilisuse

Analüüsime võimalusi

Safely dispetšer otsib lahendusi, vajadusel konsulteerib teenusepakkujatega

Pakume lahenduse

Pakume omanikule otsustamiseks lahendusvariante ja teavitame osapooli otsusest

Kuidas 24h tugi üürileandjale kasulik on

...

Läbipaistvus

Hoiame osapooled asjadega kursis, kõik on dokumenteeritud. Aitame kooskõlastada töödeks sobilikud ajad.

Korras kinnisvara

24h tugi aitab vältida kahjude suurenemist. Parim osa on see, et pakilise abi kulud katab kindlustus.

...

Dispetšer saab toetada ka korraliste hoolduste planeerimise ja organiseerimisega (gaasirajatised, tuleohutus jne).

...

Räägime probleemidest koos võimalike lahendustega

Teame mis tunne on saada öösel üürnikult kõne "veetoru purunes, appi!" või “unustasin võtmed Saaremaale suvilasse”. Safely dispetšer aitab jaotada probleemid pakilisuse järjekorda. Kui teavitame üürielandjat tekkinud olukorrast, siis enamasti juba koos võimalike lahendusvariantidega. Nii säästame aega ja energiat.

*If kindlustus tingimuste kohta loe lähemalt siit