Korduma kippuvad küsimused

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Saatke oma küsimus safely@safely.ee

Safely küsimused

Safely on mõeldud üürileandjatele hoolimata kinnisvaraportfelli suurusest.

Safely eesmärk on pakkuda üürileandjatele tõhus ja mugav tööriist lepingute loomiseks, kindlustamiseks ja kinnisvarade haldamiseks.

Kas sellest oli abi?

Kui Te ei mäleta enda parooli, saame saata Teile meiliaadressile lingi sisselogimiseks ilma paroolita. Selleks minge sisselogimis lehele, valige sealt, et unustasite parooli ja lisage meiliaadress millega Teil Safely kasutaja registreeritud on.

Kui Te ei ole kindlad millist meiliaadressi kasutasite ja olete kõike juba proovinud, siis võtke julgelt meiega ühendust safely@safely.ee ja me saame Teid kindlasti aidata.

Kas sellest oli abi?

Kindlustusjuhtumi korral võtke ühendust If Kindlustuse 24/7 kindlustustelefonil: +372 777 1211, küsimused võid saata ka If Kindlustuse e-postile: info@if.ee

Kas sellest oli abi?

Üürilepingu küsimused

Jah. Peale lepingu koostamist saate üürilepingu alla laadida ja välja printida, allkirjastamisel skanneerige leping ja laadige Safelysse üles.

Kas sellest oli abi?

Sobivustesti küsimused

Jah. Üürnik peab sobivustestiga nõustuma ja täitma lühikese Safely koostatud küsimustiku.

Kui Te alustate sobivustesti, teavitame üürnikku tema Safely konto ja meiliaadressi kaudu. Sobivustesti päringul näeb üürnik Teie meiliaadressi ja juhul kui olete registreeritud kasutaja, siis ka nime.

Kas sellest oli abi?

Üürniku sobivustesti tulemused on nähtavad ainult üürileandjale, kes päringut alustas. Üürnik ise ei näe sobivustesti lõpliku raportit.

Üürniku vormi vastused on näha sobivustesti raportis, väljaarvatud üürniku finantsandmed. Üürileandja ei näe üürniku esitatud finantsandmeid, vaid näeb ainult nende põhjal arvutatud maksevõimekust.

Kas sellest oli abi?